" Nuestra meta es llegar al objetivo habiendo disfrutado del viaje y con la satisfacción de las cosas bien hechas... "

Este blog se ve bien si navegas con Firefox , seguro, rápido y mejor !!!!

Bienvenidos a tod@s a este blog de Amigos de la moto de Flix.
Si quereis ver bien el blog, os recomiendo que lo hagais a través de Mozilla Firefox, ya que por Internet Explorer se pierden muchos datos y vistas.
Saludos.

Email: motoclubflix@hotmail.es

Salutació

- - - BENVINGUTS AL BLOC DEL "MOTO CLUB FLIX" - - - BIENVENIDOS AL BLOG DEL "MOTO CLUB FLIX" - - -

XX Concentració Motociclista "Vila de Flix" 2013

XX Concentració Motociclista "Vila de Flix" 2013
La Familia

XXI Concentración Motociclista "Vila de Flix" 2015

XXI Concentración Motociclista "Vila de Flix" 2015
1 y 2 de octubre

7 may. 2012

"La Route des Cols"














 CRÒNICA DE “LA ROUTE DES COLS” 
Tot va començar fa mesos, pensant en fer una ruta tranqui-la, agradable i de la que pugéssim gaudir del viatge, seguin la filosofia del nostre Moto Club. Una ruta així té un procés llarg per poder atendre a tots els participants ja que per un grup nombrós s’ha de planificar molt bé la ruta desitjada, on dormir, els repostatges... En una primera fase, vam ser molts els motards interessats en fer-la, però tal com s’apropava la data màgica del 28 d’abril, el nombre va anar baixant. Finalment vam anar 15 persones en 12 motos: Juanjo i Sandra, Abel i Eli, Josep i Montse, Kiko, Enric, Nando, Rodri, Ícar, Marc, Joan Carles, Eduard i Cristóbal. Després de fer un cafetó, a les 7:30h sortim de Flix direcció Hondarribia. Sabíem les notícies del mal temps i les pluges, per això vam haver de prepararnos amb roba impermeable per nosaltres i l’equipació de la moto. Després d’esmorzar van començar a caure les primeres gotes d’aigua, moment el qual els qui portaven impermeables se’ls van posar. La pluja cada vegada anava a més i no va parar en tot el dia. Al parar per dinar passat Pamplona, tots els radiadors del restaurant que vam poder, els vam utilitzar per eixugar la roba mullada. En arribar a Irún, es va decidir passar per un centre comercial per comprar impermeables, guants, mitjons, jerseis...com podreu endevinar, per molt impermeable que es porti, sempre entra aigua, i si no es fan servir, amb el temps es fan malbé. Gràcies al GPS integrat a la moto de Joan Carles, la navegació va ser molt senzilla per arribar fins l’alberg on una dutxa i el descans eren més que necessaris, penseu que a uns quants l’aigua formava part de les botes i guants i no es va deixar radiador i assecadors sense utilitzar per posar tota la roba que s’havia mullat. L’endemà era el dia de començar a pujar ports, la pluja va donar-nos un petit descans i vam iniciar el trajecte cap a França, fent ports de 1300m aproximadament. La pluja no ens volia abandonar i per la tarda va fer el seu acte de presència justament quan els paisatges eren d’allò més bonics, no obstant es van poder fer fotos genials. En arribar a un port que separava Navarra de França, teníem la muntanya nevada, però una neu vella. Per aquella carretereta on solament van passar dues autocaravanes, ens vam dirigir cap Isaba ( valle del Roncal). Allí teníem un alberg que ens esperava amb uns carrerons empinats de pedra relliscosa on algunes motos van haver de fer mans i mànigues per poder estacionar i maniobrar però que després una fantàstica sopa calenteta i un estofat per escalfar el cos. Durant la nit no va deixar de ploure i previsors de la neu, es va celebrar un ganivet de crisis per trobar una ruta B. La ruta inicial ens portava cap al famós Tourmalet però al llevar-nos, la neu havia fet acte de presència a pocs metres més amunt per on érem i la carretera obligava a utilitzar cadenes. La sol•lució passava per baixar direcció Jaca i Huesca i tornar a pujar cap al bonic poble de Aínsa. La nostra sorpresa va ser a partir de Jaca, on la temperatura va baixar cap als 0 graus i l’aigua es va transformar en neu. Una nevada que va seguir fins passat el port de Monrepós. La conducció en aquelles condicions és bastant difícil i dura pels motars que no es van poder impermeabilitzar bé, ja que les mans i peus són les primeres en patir, a part de les viseres embafades i haver d’anar traient amb la mà la neu de la part exterior del casc. Això sense contar amb els afortunats que disposen de punys calefactables i algú que altre de seient també escalfat. Després de dinar, la pluja va marxar definitivament i es va gaudir de l’estància al pintoresc poble de Ainsa, a la part del castell. L’endemà es va seguir amb la ruta prevista, passant pel port de Bonansa fins la Pobla de Segur i baixar cap a Flix. Van ser uns 1300km de rutes molt boniques, havent de patir i gaudir alhora per tot el que ens envoltava. Alguna que altra trialera, caigudes tontes (en parat i sense danys), bons dinars i sopars, ronquits, molt bon ambient entre tots i unes rialles i companyerisme difícils d’oblidar.

2 comentarios:

JC dijo...

Molt bona crónica d'un viatge únic, per les aventures viscudes i el gran companyerisme que va fer que, situacions que es podien viure com desagradables, les visquessim com a nens que no tenen por a res mentre es diverteixen.
Per repetir quan vulgueu !!!

JC dijo...

Molt bon resum d'un gran viatge ple d'aventures en que el companyerisme i la confiança va fer que situacions que podien ser angoixants les visquessim com a nens sense por de divertir-se amb bons amics.

Cómo evitar un accidente de tráfico

Cómo evitar un accidente de tráfico
Miquel Bort Juan

ASOCIACION ESTATAL DE VISCTIMAS DE ACCIDENTES

"DISEÑA TU MOTO"

"DISEÑA TU MOTO"
CLICA EN LA FOTO

Anuncio accidente de moto real, lo que la DGT no cuenta

Anuncio accidente de moto real, lo que la DGT no cuenta
Video

Spot Seguridad Vial - No derrames tu vida

Conduccion segura de motocicletas.

Las clases de seguridad para el motorista urbano

Las clases de seguridad para el motorista urbano
Joan y Carles Campsolines

" GUARDARRAILES ASESINOS "

" GUARDARRAILES ASESINOS "

ESPECIAL FARO 2008